czwartek, 27 grudnia 2012

Wyniki konkursu!

Hejoooo! ;)
Dostałam ok. 20 maili z recenzjami Waszych ulubuionych kosmetyków- muszę powiedzieć, że mam sporą konkurencję ;) Najlepsza praca zdecydowanie była pracą Ew_eli1991- serdecznie gratuluję Eweli i proszę o przesłanie mi na maila twojego adresu. A oto i jej recenzja !:



Moim ulubieńcem kosmetykowym jest tusz do brwi Wibo. Jestem jasną blondynką, a moje brwi są dużo za jasne. Pewnego dnia zobaczylam w Rossmanie ten żel. Idealnie przyciemnił moje jasne brwi, a gdy skończy ci się maskara możesz stosować go jako tusz do rzęs. Ja kupiłam już kosmetyk Wibo za 9,89zł- ty też możesz!!!!!

<----





Serdecznie gratuluję użytkowniczce, która zgarnia żel pod prysznic, mgiełkę do ciała i dezodorant. 
A was przekonała recenzja żelu/tuszu do brwi firmy Wibo?

Psssssssst!: jak już napisałam, przez przypadek usunęłam posty, które chciałam zachować, a zostawiłam te, które chciałam usunąć ;( Usunięty również został post dotyczący konkursu, więc w wielkim skrócie: był to konkurs na najlepszą recenzję. Zgłoszenia można było przysyłać do 21.12, a wyniki zgodnie z obietnica ogłaszam dziś.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz